En l'ecosistema Artic, mes concret en els mars de Russia i Noruega, es veu que estan extinguin tota mena de essers vius.
Ninju o te enconta apart de la ONU que diu que lagent sesta passant en la pesca.
Tot aixo es va publicar en un dirari de l'agost del 2004.
dimarts, 8 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Hola Pol,
ResponEliminaVaig dir que s'havia d'indicar el títol de la notícia, i la data i el nom del diari en què es va publicar. Et falta escriure tot això al bloc.
Cal millorar el resum que has fet de la notícia: la he llegida i falta indicar altres cuases que amenacen aquests ecosistemes. Hauríes de passar el text per un corrector ortogràfic avans de publicar-lo perquè hi han moltes faltes d'ortografia i, sobretot, fixar-te en elles per millorar en aquest aspecte.
Miquel