dimarts, 8 de desembre del 2009

Escosistema Artic

En l'ecosistema Artic, mes concret en els mars de Russia i Noruega, es veu que estan extinguin tota mena de essers vius.
Ninju o te enconta apart de la ONU que diu que lagent sesta passant en la pesca.
Tot aixo es va publicar en un dirari de l'agost del 2004.

1 comentari:

  1. Hola Pol,

    Vaig dir que s'havia d'indicar el títol de la notícia, i la data i el nom del diari en què es va publicar. Et falta escriure tot això al bloc.

    Cal millorar el resum que has fet de la notícia: la he llegida i falta indicar altres cuases que amenacen aquests ecosistemes. Hauríes de passar el text per un corrector ortogràfic avans de publicar-lo perquè hi han moltes faltes d'ortografia i, sobretot, fixar-te en elles per millorar en aquest aspecte.

    Miquel

    ResponElimina